سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

درب استيل نفر رو

دانستي محصولات استيل

درب استيل نفر رو

۸ بازديد

درب استيل نفر رو – عكس درب استيل – در لوكس

درب استيل نفر رو 3109 يك در لوكس ورودي مي باشد . همان طور كه در عكس درب استيل فوق مي توان مشاهده كرد ، اين درب از تركيب استيل و چوب و شيشه ساخته شده است .

درب استيل نفر رو

درب نيز مانند تمامي قطعات و اجزاي ساختماني با توجه به مكان قرار گيري ، نوع كاربري و ... داراي ابعاد مختلفي مي باشد . هماهنگي ابعاد و جزئيات درب با كاربري آن ، اهميت بسياري دارد و باعث افزايش سطح رضايت مندي كاربران و در مواردي نيز بهبود امنيت درب مي گردد .

درب استيل نفر رو 3109 نيز به صورت تك لنگه و توسط صنايع فلزي پاتيران با توجه به نياز پروژه ساخته و نصب گرديده است .

عكس درب استيل

صنايع فلزي پاتيران با بيش از يك دهه فعاليت تخصصي در زمينه طراحي و ساخت انواع درب هاي استنلس استيل با كاربري هاي متنوع توانسته است كيفيتي در خور پروژه هاي لوكس و خاص ارائه نمايد . گزيده از از عكس درب استيل ساخت شده پاتيران را مي توانيد در وبسايت اين مجموعه مشاهده نماييد .

درب 3109

در لوكس

نوع متريال هاي مورد استفاده ، مرغوبيت آن ها و نيز كيفيت ساخت ، ارائه و در مواردي نصب يك محصول در كنار كارايي مناسب آن ، از جمله ويژگي هاي يك در لوكس به شمار مي آيند . صنايع فلزي پاتيران با استفاده از مرغوب ترين متريال استيل 304 و تركيب آن با شيشه هاي سكوريت ( نشكن ) و چوب هاي فرآوئري شده (  ترمو وود ) ، يراق آلات معتبر از توليد كنندگان به نام داخلي يا خارجي و در انتها ساخت و نصب حرفه اي توسط تيم تكنسين هاي آموزش ديده خود ، توانسته است در لوكس را به معني واقعي كلمه در اختيار مشتريان خود قرار دهد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.