دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1400

دانستي محصولات استيل

در استيل حياطي

۵ بازديد

در استيل حياطي – در تك لنگه – در لولايي

در استيل حياطي يك درب تك لنگه مي باشد كه به صورت سفارشي توسط مجموعه پاتيران طراحي و ساختهشده است . اين در لولايي با پروفيل هاي تمام خشدار و چوب ترمو وود فنلاندي توليد گشته است .

در استيل حياطي

در زندگي امروزي ،عناصر مورد استفاده در حياط ها يا محوطه بنا هاي مي بايست داراي شرايط خاصي باشند . يكي از اين شرايط ، مقاومت در برابر نزولات جوي و شرايط آب و هوايي مختلف مي باشد . همين دليل باعث شده است متريال هايي قديمي همانند چوب يا فولاد ( آهن ) كارايي و ماندگاري بسيار پايين در كاربري درب حياطي داشته باشند . در مواردي به دليل هزينه بالاي رنگ آميزي و نگه داري به كارگيري اين نوع از درب ها منطقي نمي باشد . در چنين فضايي اين در استيل حياطي مي باشد كه به واسطه بهره گيري از متريال استنلس استيل ،  با دارابودن خواصي همچون مقاومت در برابر زنگ زدگي در شرايط مختلف جوي و در مجاورت رطوبت ، مي تواند بهترين گزينه براي در حياطي باشد .

 

ادامه مطلب

درب با كيفيت استيل

۶ بازديد

درب با كيفيت استيل – درب سفارشي – درب مقاوم استيل

 

درب با كيفيت استيل

دستيابي به يك درب با كيفيت استيل مستلزم توجه به نكات مختلفي از جمله ؛ نوع متريال پايه ، متريال ثانويه ، يراق آلات نصب شده بر روي درب و نوع مكانيزم بازشو درب مي باشد .

پاتيران بيش از يك دهه تجربه خود را به صورت كاملا تخصصي بر روي طراحي و ساخت درب با كيفيت استيل متمركز نموده است .درب هاي توليد شده پاتيران در بخش اسكلت از مقطع پروفيل ( قوطي ) استنلس استيل ۳۰۴ با ضخامت مناسب ( 1/5 و 2  ميلي متر ) استفاده مي نمايد .

ادامه مطلب