یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

در استيل حياطي

دانستي محصولات استيل

در استيل حياطي

۵ بازديد

در استيل حياطي – در تك لنگه – در لولايي

در استيل حياطي يك درب تك لنگه مي باشد كه به صورت سفارشي توسط مجموعه پاتيران طراحي و ساختهشده است . اين در لولايي با پروفيل هاي تمام خشدار و چوب ترمو وود فنلاندي توليد گشته است .

در استيل حياطي

در زندگي امروزي ،عناصر مورد استفاده در حياط ها يا محوطه بنا هاي مي بايست داراي شرايط خاصي باشند . يكي از اين شرايط ، مقاومت در برابر نزولات جوي و شرايط آب و هوايي مختلف مي باشد . همين دليل باعث شده است متريال هايي قديمي همانند چوب يا فولاد ( آهن ) كارايي و ماندگاري بسيار پايين در كاربري درب حياطي داشته باشند . در مواردي به دليل هزينه بالاي رنگ آميزي و نگه داري به كارگيري اين نوع از درب ها منطقي نمي باشد . در چنين فضايي اين در استيل حياطي مي باشد كه به واسطه بهره گيري از متريال استنلس استيل ،  با دارابودن خواصي همچون مقاومت در برابر زنگ زدگي در شرايط مختلف جوي و در مجاورت رطوبت ، مي تواند بهترين گزينه براي در حياطي باشد .

 

در تك لنگه

كليه درب هاي توليد شده در مجموعه صنايع فلزي پاتيران به صورت سفارشي و با ابعاد مختص به پروژه طراحي و ساخته مي شوند براي مثال اين در تك لنگه عرضي برابر با 100 سانتيمتر و نيز ارتفاعي 240 سانتيمتري ، طبق ابعاد خاص كارفرما و با نهايت كيفيت و نيز ارائه گارانتي عدم زنگ زدگي و تغيير رنگ استنلس استيل طراحي و ساخته و توسط اكيپ نصب پاتيران تحويل شده است .

در لولايي

صنايع فلزي پاتيران با تكيه بر بيش از يك دهه سابقه درخشان و تجربه ارزشمند خود در زمينه طراحي و ساخت انواع درب هاي استنلس استيل 304 توانسته است طيف گسترده اي از انواع دربهاي ساختماني در كاربري هاي گوناگون اعم از ؛ تجاري ، اداري و مسكوني و تفريحي را با مكانيزم هاي گوناگون در سبد محصولات خود جاي دهد . يكي از اين پرفروش ترين محصولات پاتيران در لولايي استيل 304 مي باشد كه مجهز به لولاهاي سفارشي تمام استيل و يراق آلات با كيفت مي باشند .


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.