یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

درب لوكس استيل

دانستي محصولات استيل

درب لوكس استيل

۶ بازديد

درب لوكس استيل – در استيل ورودي – در استيل ساختمان

اين در استيل ورودي ، يك درب لوكس استيل 304 تركيب شده با چوب روسي با ابعاد مختص به پروژه و به صورت كاملا سفارشي توسط پاتيران ساخته شده است .

در استيل ورودي

اهميت درب استيل ورودي از اين جهت كه اولين عنصر ساختماني در زمان ورود مخاطبان به ساختمان مي باشد ، پديد مي آيند ، البته تاثير زيبايي و نوع طراحي درب ورودي در نماي بنا و فرم ورودي ساختمان بر همگان روشن است .

درب لوكس استيل

پاتيران يك مجموعه خصوصي فعال در زمينه ساخت انواع درب لوكس استيل ، تركيب شده با متريال هاي ثانويه ( همانند ؛ شيشه ، چوب ، چرم و ... ) و يا به صورت تمام استيل مي باشد . در اين درب استيل و چوب ، از پروفيل 80×40 در كاربري چهارچوب و نيز از قوطي 100×50 براي لنگه درب بهره گرفته شده است .طبق نظر كارفرما ، مقاطع استيل 304 به كار رفته در ساخت اين درب به صورت خشدار ( مات ) مورد استفاده قرار گرفته است .

در استيل ساختمان

كيفيت فني ، ظاهري و عملكردي در استيل ساختمان به علت حجم تردد نسيتا بالا ، جزو معيارهايي است كه در زمان انتخاب ، ثبت سفارش و تحويل درب بايد به آنها توجه ويژه اي نمود .

 لولا ها مي توانند بيشترين تاثير را در صحت عملكرد يك درب ورودي لولايي داشته باشند . محصولات توليدي توسط صنايع فلزي پاتيران مجهز به لولاهاي تمام استيل 304 هستند كه به صورت سفارشي و با توجه به ابعاد ، وزن و ميزان تردد ، براي انواع دربها طراحي و توليد مي شوند . اين لولاها با تحمل وزن بسيار بالا علاوه بر ايفاي نقش فني و عملكردي خود ، داراي ظاهري مدرن و زيبا نيز مي باشند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.