سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

درب با كيفيت استيل

دانستي محصولات استيل

درب با كيفيت استيل

۶ بازديد

درب با كيفيت استيل – درب سفارشي – درب مقاوم استيل

 

درب با كيفيت استيل

دستيابي به يك درب با كيفيت استيل مستلزم توجه به نكات مختلفي از جمله ؛ نوع متريال پايه ، متريال ثانويه ، يراق آلات نصب شده بر روي درب و نوع مكانيزم بازشو درب مي باشد .

پاتيران بيش از يك دهه تجربه خود را به صورت كاملا تخصصي بر روي طراحي و ساخت درب با كيفيت استيل متمركز نموده است .درب هاي توليد شده پاتيران در بخش اسكلت از مقطع پروفيل ( قوطي ) استنلس استيل ۳۰۴ با ضخامت مناسب ( 1/5 و 2  ميلي متر ) استفاده مي نمايد .

درب سفارشي 

تفاوت هاي مختلف در انواع پروژه ها چه از نظر نوع كاربري و چه از منظر نوع طرح مدنظر كارفرما و طراحان پروژه و صد البته تغييرات ناخواسته در اجراي بنا هاي گوناگون ، باعث ايجاد نياز به نوعي از درب ها كه به عنوان درب سفارشي مشهور هستند شده است . تمايز عمده اين نوع با ديگر دربهاي موجود در بازار ، امكان ساخت با ابعاد سفارشي و متناسب با درگاه نهايي و موجود پروژه مي باشد . البته از نظر نوع طرح نيز ، طراحان پروژه مي توانند نظرات و خواسته هاي خود را در ساخت درب ، اعمال نمايند .

 

درب مقاوم استيل 

اين درب از تركيب متريال پايه استنلس استيل 304 با صفحات Hpl ساخته شده است . دليل انتخاب اين تركيب ، نوع كاربري و سطح امنيتي مدنظر  كارفرما ( سفارت ژاپن در تهران ) بوده است . مقاطع استيل مورد استفاده براي چهار چوب پروفيل 40*60 و لنگه هاي پروفيل 40*80 استيل سيلور خشدار ( مات ) مي باشد .هر لنگه به كمك يك پروفيل عمودي ( مقسم ) به دو كتيبه غير مساوي تقسيم شده اند . كتيبه كوچك تر با استفاده از صفحات HPL و كتيبه بزرگ تر به وسيله ورق هاي استيل 304 با ضخامت 5/1 ميليمتر پوشش داده شده اند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.